-

Nu har jag äntligen blivit klar med såkallade handlingen i min novell. Sen ska jag bara pussla ihop allt på ett bra och snyggt sett och så voíla ! Har typ skrivkramp i handen nu. Inte nog med att man ska skriva långa svar på so prover, nejj man ska skriva en novell också, haha. Sen har ju jag min recension också. Och imorgon har vi engelska läxa + vi ska skriva en uppsats som tillhör provet vi hade för en vecka sen. Undrar hur vi ska hinna med båda sakerna på en 40 minuters lektion..   

Just nu har jag ganska ont i huvudet, jobbigt. Orkar inte heller ta nån huvudvärkstablett för så illa är det inte. Imorgon har jag idrott på morgonen så då måste jag käka frukost, får väl dra iväg och handla nåt sen. Men nu ska jag chilla lite. See ya later !

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, man kan nog aldrig bli fööör "städsam" :P

2008-10-16 @ 18:30:47
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0