ÄNNU EN SKOLDAG AVKLARAD !

Alla säger att åttan är det värsta året, jag måste nog hålla med dom. Asså fyfan, alltid massa att göra. Hemskt mycket läxor och prov. Usch jag blir galen ! man borde få en veckas semester, men nu är det bara två veckor kvar sen tamigfan äre höstlov. Åh gud vad jag längtar !  Fan vad skönt det ska bli. Vet ni vad jag ska göra då ?   Bara ta det lugnt och slappa !   Sådetså.  Jag är jättedålig på att skriva bokrecension, verkligen inte min starka sida. Och så idag så skulle jag kolla ifall jag skulle ändra nåt.  Aah, hela texten då typ ?  Eftersom att jag inte hade skrivit min bedömning utan handlingen. Asså ååh jag förstår mig verkligen inte på recensioner !  Seriöst känns som att jag kommer gå rakt in i en vägg snart, eller asså inte bokstavligt talat men jag kommer snart inte orka med mer. Vet ni vad jag gör efter skolan ungefär varje dag?  Jaa, alltid är det nån läxa hit och dit, alltid är det nåt prov att plugga till. Så där har ni svaret, lilla rara Bella sitter och pluggar på eftermiddagarna.  Okej, kanske inte hela tiden men ändå lite varje dag typ. Och jag orkar inte med det !  Usch skulle verkligen vilja gå på dagis igen. Inte nog med att min recension blev som den blev, nu måste jag ändra min novell. Eller måste och måste, men helt plötsligt kom jag på att jag inte hade några ledtrådar eller nånting alls. Så jaa, ska skriva en ny sen. Men felicia hjälper mig med på ett ungefär vad det ska handla om, haha ska sno en story fattar ni ;)  haha och nej jag ska inte fuska våran svenska lärare jöran sa att det var helt okej, bara man ändrar personer ( namn ) och plats typ.  Well, nu ska jag ta och kolla på vad jag kan ändra på min recension.

Usch usch usch..

Kommentarer
Postat av: Kakan :D

:D

2008-10-13 @ 16:53:34
URL: http://kakansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0