BAKNING !

Asså lite smålack är jag nu, för vi skulle ju till skärholmen, och jag skulle lämna tillbaka tröjan vi köpte på carlings, men nej då var det ingen bytesrätt på den för det var tydligen reavara, hallå det kunde dom väl ha sagt när mamma köpte den ? :O    iaf, får väl ha den när jag är hemma..   sen lämna vi tillbaka poliströjan på br. sen ville mamma köpa pussel så vi drog till toysRus. och då hitta jag en poliströja där i bra storlek ;) hahha och den var tio kronor billigare, brabra. Så nu väntar vi på att degen ska jäsa så så länge ska jag kanske ta och läsa en tidning jag köpte förut, fast borde egentligen läsa min deckarbok, men palla. Juste, jag fick ju låna en bok av Sandra igår som heter syskonkärlek, nån som vet om den är bra? :)   Ajja, annars märker ju jag det när jag har läst den, haha. Men ajaa, skriver sen när bullisarna är klara !  TJINGELING !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0