BOOM BOOM BOOM BOOM !

Imorgon har vi skolfoto :O ,  omaajgaad !  jag kommer ju typ se helt cepe ut, oh  jag vill inte..  hatar skolfoton, haha men det blir nog skiiit bra. Idag fick jag ett par jeans av johanna. dom var tyvärr lite stora i midjan, men jag kan ju ha häng, hahaha.   det fixar sig.   sen tänkte jag att det kanske finns en del som är på dåligt humör ?  och liksom här är typ bästa videon för att bli på bra humör iallafall, jag kan inte låta bli att le åtminstone när jag ser den, haha puss på er !





Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Eller hur! =) älskar allt med rosetter på, så gulligt:D Hahahah, den videon har jag sett XD har lagt mycket tid åt att skratta ihjäl mig på såna youtube-videos ;)

2008-10-01 @ 21:01:12
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0