CHERRY

Hahaha asså ganska rolig dag har det vart idag, trots att vi hade ännu ett oförberett matte prov !  Fast det här var då b-delen  dvs,  vg och mvg delen, och för dom som fick mindre än 15 poäng på förra provet kunde få extra poäng nu då. Iaf, haha på sv/eng så satt jag och pluggade till vårat engelskaprov imorgon och mimmi satt och läste din deckarbok, men vi satt ju och snackade mest då.  Sen kom typ nåra och satte sig bänken brevid våran, och jag satt där och plugga min engelska och sen så hör jag nån som säger hallå och då vare skjort.. nej jag mena johan som satt där me sin kompis, och två andra kompisar till han skulle in i vårat klassrum och skriva nåt, iaf så sa mimmi;

- Du får sluta snacka me mig nu för jag måste läsa så du får snacka me dig själv.
Jag ; - hahaha !
Mimmi ; jaa asså du brukar ju faktiskt göra det, speciellt på matten.
Jag; haha jag vet !  Asså det går typ bättre då.  brukar du aldrig prata me dig själv när du spelar spel på datan ?
Mimmi;  jag spelar inte spel på datan..
Jag;  haha men det gör jag, speciellt när jag har skit tråkigt då brukar jag spela kort eller nåt, då brukar jag alltid prata me mig själv !
haha och då kommer johan där; det skulle va kul att se dig spela super mario.

HAHAHA ASSÅ FYFAN VA VI GARVA ÅT DET. Iaf när dom hade gått sen xD      Hahah, jaah du johan. Då kan ett och annat ord komma flygandes ur munnen ska jag säga dig.

Sen fick vi sluta efter sv/eng.  Tio  över ett, så jävla skönt ! Så jag och mimmi drog ju och simma, och det var typ värsta bra att vi fick sluta tidigare för då var vi ju där tidigare också och då vare inte lika mycket folk. Haha  iaf när vi har simmat klart alla 250 m eller va det var så gick vi över till lekbanan, och då kommer det nån snubbe och ska fixa nånting med en lampa. Så han har en stege, och så ställer han den ''under'' lampan och går upp.  Hahah jaa då har han ju inte ställt stegen under lampan utan en halvmeter framför.  Hahaha, och då hör jag mimmi skratta och så säger hon; kolla han har ställt stegen för långt fram, så jag kollar mot honom och börjar typ asgarva. men det kändes ju lite taskigt att typ stå precis där han stod och skratta, så jag simma bort en bit och jag och mimmi börjar aasgarva ännu mer !  Sen kollar vi mot han, då har han gått ner från stegen, flyttat den så att den står under lampan, sen ställer han sig och lutar mot den och kollar ut över simhallen.  HAHHA då börja vi fan garva ännu mer, sen kommer mimmi och säger; han är ju lik marcus !  Och faan va lika dom var när jag tänkte på det. Asså sjukt lika.  Sen typ hade vi lite kul åt honom, fast han gick och hämtade hjälp av en annan. Men ändå asså fan va kul det var, tycker nästan synd om honom.   Iaf så kom vi ju hem mycket tidigare idag också eftersom att vi åkte dit tidigare. så när jag kom hem hängde jag me mamma och handlade, sen kom vi hem, käka mat och nu sitter jag me min coca cola cherry som jag köpte förut. Har aldrig druckit det förut så var ju tvungen att köpa en och smaka.  Första klunken var inte alls så speciellt god, men andra tyckte jag det smakade helt okej.  Och nu ska jag fan ta och kolla på tv, kanske plugga lite till provet imorgon,  usch kommer inte gå bra..   ÖNSKA MIG LYCKA TILL  ! kommer behöva det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, hade det inte varit enkelt.. Men dock.. tror jag inte vi skulle uppskatta livet om allt var enkelt... finsn ju inget man uppskattar lika mycket som det man verkligen fått kämpa för

2008-10-09 @ 20:46:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0