DÅLIG UPPDATERING

Vet att jag har haft jättedålig uppdatering, men liksom jag har haft så himla mycket att göra. Ska ju lämna in novell, recension och disposition imorgon och jag fattar verkligen inte hur man skriver disposition :S  Iaf, i måndags opererades morfar, sen igår skulle vi åka och hälsa på honom när jag kom hem från skolan, men när jag kommer hem säger mamma; vi kan inte åka och hälsa på morfar idag, och jag bah; vaah ? varför inte ?  och då berättade hon att han hade opererats igen och blabla så då skulle vi skita i det. Men sen halv sex ringer mormor och säger att han är pigg och sådär så vi kunde åka och hälsa på honom. Så då gjorde vi det. Sen idag fick vi veta resultatet på vårat so prov, gissa vad jag fick?   VG+ ! :D   Hihihi, jag är så jävla glad. Det är ju liksom nästan MVG. Iaf, sen idag fick vi sluta JÄTTEtidigt. typ kvart över elva eller vad den var. Så då drog jag och mimmi och simma, och det var så jävla skönt för det var nästan bara vi där hela tiden. Skönt ! Sen åkte jag hem och blabla.

såg att jag fick en kommentar på förra inlägget, '' du menar väl inte skit god mat..''   haha joo det gör jag !  Om jag skriver så äre väl klart att det är så jag menar?  Det smakade inte skit utan det var jättegott och det är det jag menar när jag säger skit god mat. vet att skit och god kanske ska sitta ihop, men vafan jag är väl inget jävla proffs heller? :)    SÅ HÄR ÄR DET FRITT ATT SKRIVA PRECIS VAD MAN VILL, JAG SKITER I ! :D hahahha

Kommentarer
Postat av: =)

Heeej Belicous! (Igen!)

Kul att du skiter god mat, måste testa det nån gång..tänker även GIVETVIS! fortsätta rätta dina särskrivningar! Herrå!

2008-10-23 @ 23:10:07
Postat av: Anonym

idjuut "=)" fan bryr du dig om bellaa särskriver eller inte? x) det är inte den blogg ellerhur?

2008-10-25 @ 12:21:48
Postat av: renee

öh det där var postat av mig xD asså idjuut kommentaren

2008-10-25 @ 12:22:32
Postat av: =)

Heej renee!

Jaså du..var det din idiotkommentar ;)

Och varför bryr du dig om jag rätter hennes särskrivningar? Är det "den" blogg eller? :)

Lev livet till max, hej!

2008-10-25 @ 13:51:02
Postat av: renee

idjuut "=)"

före första är bella min polare, vi alla har liksom den friheten att skriva hur vi vill, visst det kanske är inte min blogg men det är inte din heller?

du står ju inte för det du säger när du bah skriver "=)" -.-'

2008-10-25 @ 17:15:23
Postat av: elin

HEJ!

JUST NU ÄR DET STOR REA!

JAG GÖR TRE BLOGGDESIGNER GRATIS! förr 35 kronor



DE TRE FÖRSTA SOM SVARA PÅ DETTA FÅR EN BLOGGDESIGN VAR!



Kram

/ ELIN ^^,

2008-10-25 @ 17:16:43
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: =)

Renee! Jag känner ingen av er irl(hightech språk for life!) Så spelar ingen roll om jag säger mitt namn eller inte ;)Och som sagt, vi har alla friheten att skriva vad vi vill :)

Och du! Eftersom vi nästan är bästisar hade jag tänkt köpa en present till dig, va sägs om en ordlista? Fullproppad med fina ord som du kan använda!



Hej då bräää läään bruushan !

2008-10-25 @ 18:04:16
Postat av: renee

haha nu vet jaf iaf att du heter daniel, och till vem ska du köpa en ordbok? hahaha idjuut hur gammal äru, 50+ eller?

aide len vi säääääääs brushäään! (?)

2008-10-26 @ 12:49:17
Postat av: =)

Ordboken var menad till dig, pga ditt lilla ordförråd. Och jag är inte 50+ ,vad för dig att tro det?

Förklara!

2008-10-26 @ 18:49:18
Postat av: renee

aha hahah så nu är vi 'nästan bästisar', förklara det?

varför har jag litet ordförråd för?

nej men typ 50åringar har inget liv och så är dom konstiga x') hur gammal äru?

2008-10-26 @ 21:12:43
Postat av: =)

Det där med nästan bästisar var ironi,geez..

Och VARFÖR du har ett liten ordförråd kan jag inte svara på.



"men typ 50åringar har inget liv"

Gift sig,skaffat barn,ett bra jobb och hus mm, är inte det ett liv? Nej föfan, livet går ut på att kommentera på bloggar,aight?



Och jag är 14 år, vilket du antagligen också är.



Jaja iaf, denna diskussion känns ganska orättvis med tanke på din inkompetens. Så,va sägs,ska vi ta farväl från varann?



"Don't argue with idiots. They bring you down to their level and beat you with experience."

2008-10-26 @ 22:44:24
Postat av: =)

litet* ..Ursäkta..

2008-10-26 @ 22:52:58
Postat av: bella

NOOO, det här är ju trevlig, hahahaha.

2008-10-27 @ 11:44:34
Postat av: renee

gift, barn hahah visst men sen när barnen flyttar och inte tar kontakt och när frun dör?



vilken 14åring kan ord som inkompetens, inte ens jag kan det där? shit asså, vart i sverige kommeru ifrån eller?

konstiga ord...

och jag fatta inte ett skit utav "citatet" så du bah vet (a)

2008-10-27 @ 18:48:16
Postat av: renee

idiot, denna diskussion känns ganska orättvis med tanke på DIN inkompetens

2008-10-27 @ 18:53:19
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/
Postat av: =)

Varför kallar du diskussionen orättvis med tanke på min inkompetens om du inte ens vet vad ordet betyder..? Logik.

Verkar även som att ordboken skulle behövas nu ;) (Fniss)

Och du "gift, barn hahah visst men sen när barnen flyttar och inte tar kontakt och när frun dör?", hitta på nått eget istället för att bara vända allt jag säger mot mig. Svårt att ta sånt på allvar vettu.

Och eftersom du undrar vart jag bor kan jag säga det IGEN, (skrolla upp-.-) Uppsala.



N00b!







2008-10-27 @ 20:00:06
Postat av: renee

okej för att vara ärlig ringde jag en polare pch fråga vad det betydde.. &vaddå hitta på nått eget istället, det där kom från mig själv visst det är kanske mannen som dör före eller nått men barnen flyttar ju alltid hemifrån, eller du kanske är en av dom som inte tänker göra det? x)`

och hur vet du om att alla 50åringar är gifta och har barn, hur vet du om vad jag syftar på?

jag kanske syftar på lodisarna, ellerhur?

hahahha n00b, snälla man använde sånna för typ 1 års sen

2008-10-27 @ 20:20:39
Postat av: =)

Nej då, jag tänker inte bo hoss mina förälrdrar hela livet. Betyder dock inte att man inte håller kontakten. ;)



Och nej, det kom inte från dig. ALLT du säger är saker jag sagt, fast du vänder det bara.



Förresten, alltså menar du att jag är en lodis? Som sitter vid datorn..? Raajt =)



Om du än en gång svarar genom att vända saker jag sagt mot mig orkar jag inte ens argumentera med dig.



Hej då?



2008-10-27 @ 20:30:12
Postat av: renee

nejfan att inte hålla kontakten kvar, det har jag inte sagt.

jag menar inte att DU är en lodis, utan det finns ju 50åringar som är lodisar och vissa av dom är ju ensamma? allt jag vet om dig är att du är 14 heter daniel bor i uppsala så varför skulle jag kalla dig för lodis typ?

och jag fattar inte vad du menar med att vända?

haha, nejmen om du inte fatta vad jag mena med 50åringar så fattaru väll nu? jag kanske mena lodisarna..men även vissa av dom är inte ensamma :P

2008-10-27 @ 21:21:08
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/
Postat av: renee

en sak till..

inget illa menat men typ hurfan kan du ord som inkompetens & argumentera? visst du är svensk, så dum är jag liksom inte men typ svennarna som jag känner använder aldrig sånna ord.

bara typ patrioterna och det är SÄLLAN det händer, hahah.

2008-10-27 @ 21:24:11
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/
Postat av: =)

You dit it again, detta blir mitt sista meddelande till dig, RENEE. Belicous behöver inte oroa sig, hon är mkt roligare. ;)

2008-10-27 @ 21:27:09
Postat av: reneé

nejnej det var inte det jag mena, eller det var det jag mena men alla håller ju inte kontakten?

inte för att jag inte tänker göra det men..

och vad menaru med att vända? ;S

nejfan, jag menar inte att DU är en lodis. haha jag vet att du är 14 heter daniel & bor i uppsala, fan skulle jag kalla dig lodis för?

men jag mena att alla 50åringar inte har familj & så utan vissa är även lodisar. visst vissa lodisar kan ha familj och om inte det lycka men liksom vissa andra har ju inte det? det är dom jag syftar på för om inte dom har en mening vad lever dom för? för spriten eller, HAH gå&ta självmord istället så mycket som vissa av lodisarna dricker.

så jag mena verkligen inte att du är lodis, hoppas du fattar vad jag menar nu (a) :P

2008-10-27 @ 21:32:41
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/
Postat av: renee

haha vad har jag gjort igen? fattar inte vad du mena med vända? ;S

& bella, ja? hon är grymt rolig, hahah fast om du kände henne så skulle du tycka att hon var roligast =)

hejdå "=)"

2008-10-27 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0