DET SPÖKAR I SKOLAN!

Eller, på syslöjden iaf.  Jag satt och fixa me symaskinen sen när jag vrider på den, asså så att det lyser då började den köra av sig självt, jag höll inte ner foten eller nånting!  Läskigt eller vad ?  Asså shit, dte var sjuukt äckligt. Men eftersom att det inte slutade så drog jag ut sladdarna och bytte till en annan, det var ju fan helt jävla sjukt. Sen på no och matten hade vi vikarie, han var lite skum men det är ju inget ovanligt. Sen sluta vi ju fett sent idag, kvart i fyra. Så kom hem för inte så jätte länge sen, måste typ plugga till engelska provet vi har på fredag. uusch palla. Imorse kände jag mig jättepigg men nu när jag känner efter är jag fan skit trött. Undrar varför.  Åh, nu håller jag och mimmi på att bestämma om vi ska gå på håkan konserten som är på höstlovet. Det kostar ju bara 325 per skalle, sen tillkommer 50 spänn så vi delar på det så det kommer kosta 350 för oss var. Japp så är det med det, har ont i huvudet så tänkte lägga mig och kolla på film nu, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0