..

Hahahahaha, asså fyyyfan vad kul xD   


Well,  nu äre bara 22 timmar eller nåt sånt tills konserten, okej palla räkna. Hahaha. Idag skulle jag leta praoplats, liksom bäst att hitta nåt nu innan alla blir upptagna?  Men jag fråga bara på 3 ställen, och ena tog bara in en och hade redan, en annan tog bara emot långvariga praoplatser och en tog inte emot alls.. yey.  Asså vettefan vart jag ska praoa, liksom vet inte ens vad jag vill göra när jag blir stor, jag lovar att jag typ kommer bli advokat, journalist, eller nåt sånt för so är ända ämnet som jag har bra betyg i typ. Hahaha kan ju bli so lärare och dampa som en annan( lotta? xD ).. Skulle ju bli perfekt so-lärare,  ''Vad skulle ni säga om det kom en utomjordling ner till jorden och fråga vad är massmedia?''  HAHAHHAHA.  Men serri, hon säger så och hallå det heter utomjording ?  Kom på att jag har fucking jälva no prov nästa vecka, JIPPIE !  Naat..   Och ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt så jag e pigg imorgon, har redan ont i halsen och efter imorgon kväll asså..  Kommer säkert inte kunna prata efter det. Men det kommer bli så kuuul, håkan here we come !  Jag och mimmi kommer ju ha snyggaste tröjorna också, haha. Tiihi hoppas det blir bättre nu än i april..   Men gash pallar inte skriva mer, liksom om nån vill veta nåt äre ju bara att fråga?  ;)

Btw, danne känner du nån i uppsala som heter philip ? :)

Kommentarer
Postat av: =)

Nej, jag kännner ingen Philip.

Vart bor han? Kanske bor i närheten.

Hoppas inte mina och Reneés kommentarer störde dig, inte mitt syfte med dom isåfall.



May force the with you be!

2008-10-27 @ 21:56:38
Postat av: bella

han bor typ i vilan, eller nåt sånt.

Haha självklart störde dom mig inte tyckte det var ganska kul att läsa faktiskt.

2008-10-27 @ 22:55:14
Postat av: =)

Nope sorry, Philip och jag lär inte vara grannar.

Tacka Reneé för den fina debatten, hon gav mig orken att fortsätta!



Ska ut och leta utomjordlingar nu!



Hate the sin,not the sinner!

2008-10-27 @ 23:22:50
Postat av: bella

haha asså min so lärare är jättekonstig, hon är typ värsta hippien och typ får damp för minsta lilla och tror att det finns --> utomjordlingar <--

2008-10-28 @ 00:08:07
Postat av: =)

UtomjordLingar finns faktsikt...

Och man ska inte tala illa bakom ryggen på folk!

Skäms.

2008-10-28 @ 23:40:16
Postat av: Jannie

Gratisreklam.



Titta in på min meningslösa blogg :D



Hate it or love it.

2008-10-29 @ 00:01:21
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: bellaa

men sajjkish danne jag snackar inte skit om henne jag lovar att hon vet om allt :)

2008-10-29 @ 00:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0