FEGT

Asså seriöst du som kommenterar me ''namnet'' =)  Har du inget bättre för dig? :)  inget liv eller vad?  hahah jag skrev åh, skit god mat.  inte  ''åt skit mat som jag skitit''  hahah lol asså jag skrattar åt dig, fattar inte ens att du pallar lägga dig i hur jag skriver det är min blogg visst?  så jag får väl stava huuur faaaan jag vill. hahaha, ojj det vart lite många a;n där. Det kommer du ju säkert ta upp.  serri troru att du är nån jävla bloggpolis eller? :) haha skulle bara skriva det för jag pallar typ inte blogga  så mycket nu för tiden, men det är klart det är ju alltid kul att skriva sånt här :)  Btw håller jag me reneé, fegt att du inte ens vågar stå för dina åsikter me att inte skriva ditt namn.. :S

Kommentarer
Postat av: =)

Men lilla gumman! Var inte så sur, vi föddes inte för att hata! Kul att du som inte bryr dig om mig det minsta orkar skriva om mig i två st inlägg :)

Och jaja, heter Daniel, kalla mig =) och bor i Uppsala (Norr om sthlm för dom som är lite..mindre smarta). Nu vet du vad jag heter, livet blev genast mycket enklare va?



Hejrå, sov "skit gott"!

2008-10-26 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0