FF EN HEL HELG PÅ HALLOWEEN ?

Fyfan vad jag är glad, fy fan vad jag är glaad ! :D   fast ska nog inte vara så jätteglad än. för kolla, mamma och kenta kanske ska va borta en hel helg när det är halloween, dom ska typ till mora och kolla på nåt. åh  det är typ skit bra för då har jag hela hemmet för mig själv, aa brorsan är hemma också såklart men hallå han sitter väl inne på sitt rum? ;)  fyfaan vad sköönt !  Haha då jävlar blire fest !  hahah nää då, men om johanna inte är borta då ska hon, jag mimmi och himan kolla på skräckfilm här har jag bestämt. Hahah annars kanske det blir andra saker.. ( hemligt ! ).  Men hoppas bara, nu ska jag dra och tvätta ur min hårinpackning sen ska jag fixa fruksallad och kolla på hål i väggen !

Kommentarer
Postat av: renee

jag vill oxå kolla på skräckfilm :O

eller ni kanske inte vill bli döva xD

2008-10-05 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0