FREDAG, LÖRDAG

Åh, igår skrev jag ju ingenting, tyvärr. Men jag var alldeles för trött och så. Igår skulle vi köra messvarvet på tid. Och det gick inte så bra. Jag har ju typ världens dåligaste kondition, men jag joggade nästan hela vägen. Men sen började jag må illa, men jag fortsatte och sen när jag kom till bron och nästan var framme så höll jag nästan på att ramla ihop, men sen så sprang jag sista biten och då mådde jag skit illa och kändes som att jag inte kunde andas.  Så jag la mig ner på marken och allting, låg där i typ tio minuter sen reste jag mig upp, och då sa peter åt mig att sätta mig på bänken, sen så gick jag och drack vatten och sen kändes det lite bättre så jag kunde vara med på resten av jympan. Det som är så jäävla dåligt är att om man kör på 14 minuter eller innan 14 minuter får man vg, och jag fick 14.22 :(  FYFAN ALLTING I ONÖDAN ! Typ. Sen hade vi engelska prov, gick väl sådär..  ajja får se när vi får tillbaka dom.  OCH NU TILL DET BÄSTA !  MAMMA KÖPTE HÅKAN BILJETTERNA IGÅR !!!  Så nu äre spikat att jag och mimmi ska på hans konsert den 28 oktobeer!  LÄNGTAR SÅ IN I HELVETE!  Och en annan skum sak, inatt drömde jag att vi var på hans konsert, och då drömde jag att det var jättelite folk där så vi fick kramar av håkan hellström !!! hihihi, då vart jag fett glad men sen vakna jag och upptäckte att det bara var en dröm..  

Idag ska jag på marknad, haha så kommer kanske itne hinna skriva så mycket idag heller. Men nu måste jag dra och klä på mig. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0