HÅKAN HELLSTRÖM, KUNG!

Asså så jääävla underbar kväll. Var på håkan hellström konsert me mimmi. Och liksom det var så jääävla bra. Vi hade typ jättebra sittplatser så håkan kunde ju se oss och allt, och det gjorde han också. Han sökte ögonkontakt jättemycket! Hihi och det bästa av allt, när vi satt där och klappa händerna en gång och han kolla på oss vinka vi till han och han vinka tillbaka, då såg han våra fina tröjor då forma han sina händer till ett hjärta, sen klappa han sig på bröstet vid  sitt hjärta och peka på oss. Hahah och tror ni inte då att alla vänder sig om och kollar på oss?  (a)  ASSÅ HAN VAR BÄÄÄST ! Kommer fan inte kunna sova inatt. Buhuu.   Iaf så hade jag fått pengar av mamma för att jag skulle köpa en tröja och det gjorde jag också ;)  Hihihi men nu får jag damp i fingrarna och liksom pallar inte berätta här för alla vad som hände mer så det berättat jag bara för dom som undrar :)   Nu ska jag fortsätta lyssna på håkan och inte smattret från tangenterna, Ha en super bra natt !   PUSSHEEEJ <33
   min fina tröja som jag gjorde ;D


Kommentarer
Postat av: renee

hahahahhahah jag har aldrig fattat att han är såå bra xD

2008-10-29 @ 08:40:00
URL: http://sajkensmamma.blogg.se/
Postat av: Julia

Håkan = kärlek. Världens enklaste matematik! :D

2008-11-10 @ 20:20:25
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0