HÖST LOV

Haha  iaf, nu har ju jag höst lov, skriver så me flit. I fredags klädde jag och johanna ut oss till poliser, vi hade på oss polis tröjor och pistoler, hand bojor och lite sånt. Det var skit skönt på svensk engelskan för då fick vi kolla på film, vi kollade då på scooby doo sen fick vi sluta efter en halv timme :) Sen så fick jag ju ändå ganska många som röstade på mig så man får väll hoppas , ha ha ha. Sen när jag kom hem igår somnade jag typ på en gång när jag la mig ner i sängen och kollade på tv. Sen igår kväll var det ganska kul men pallar inte ta upp vad jag gjorde då. somnade jätte sent, typ tio i sex på morgonen. Sen imorgon (idag ? )  ska jag och mimmi åka och köpa tröjor som vi ska ha på oss på tisdag när vi ska på håkan konsert. Ska bli skit kul. hahahhaa, aaja pallar inte skriva mer nu, men vi ses.

Jaa, nu kan jag ju börja ha en tävling till dig ''=)''  FINN FLEST FEL. HAHAHHAHAHHAHHAHAAHHA x)

Kommentarer
Postat av: =)

Tack för den fina tävlingen, men är inte alltför intreserad..och jag vet inte riktigt om du förstod min poäng med första kommentaren..

Skitgod mat utan särskrivning låter ju rätt så gott, en vanlig fin middag..MEN..skit god mat har inte med hur maten smakar, skit god mat..läs det för dig själv några gånger och tänk, tänk riktigt mycket, sök efter svaret djupt inom dig!



May the fork be with you!

2008-10-26 @ 01:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0