MÅNDAG

Uh,  orkar inte ens tänka på att det är måndag, trist.  Iaf, igår kollade jag ju på pretty woman, har sett den förut två gånger men då har jag typ bara sett halva ;) Och det är väl inte bara jag som tycker att Julia Roberts är jättevacker i den filmen ? Jag älskar den filmen !  Helt underbar.    Ajja nu får man väl sluta drömma hära.  Håller på att fixa mig så jag kan dra till skolan sen. Tänkte först ha en blå kjol på mig men jag orkar inte, mjukisbyxor <3 forever, hahaa. Det är såå jävla skönt. Menmen, är ju klar med min bokrecension på deckaren så ska ge den till jöran idag och kolla om jag ska göra om något. Sen har vi slöjd, får se om det spökar där inne den här gången också , haha. Hoppas vi kommer nån vart på våra kjolar idag, förra gången hann vi med rätt mycket. Sen idag blire fisk, jippie !  NAAT. Menmen, hoppas det inte blir alltför äcklig fisk. Och neej idag slutar vi fett sent, kvart i fyra. Uh. Ajaa, får väl se om man orkar hela dan, hahaha.  Nu ska jag fixa håret. Pussar !

Kommentarer
Postat av: johanna

a hon är riktigt vacker =)

2008-10-13 @ 09:10:05
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: mika

jag älskar också julen.. eller egentligen dagarna innan när man får pyssla och dona. efter julafton är det inte lika kul :)

2008-10-13 @ 12:13:25
URL: http://m1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0