ONSDAG

åh vad skönt äntligen är man ledig för dagen. Slutar ju fätt sent på onsdagar. Mhh, imorse gjorde vi hamburgertallrik, då fick man hamburgare och klyftpotatis. Våra klyftpotatisar vart goda men vette fan vad man kan säga om hamburgarna..  sen hade vi lunch och då kollade vi i expressen tror jag det var, då hittade vi där på en sida en häst som fastnat med huvudet i ett träd, gissa om vi skrattade då ? hahah, det såg sjuukt roligt ut.  Sen hade vi några tråkiga lektioner och sen hade vi matte. Det var sjuuukt tråkigt typ men sen i slutet börja vi prata om saker som vi gjorde när vi var små, hahah och sandra berätta typ roligaste sakerna hahah det var kul. Sen var äntligen den evighetslånga matte lektionen slut och nu sitter jag här ;)  Hmm, idag ska jag typ plugga som fan eftersom att vi har so prov imorgon bitti, YEY !  Men nu ska jag typ lägga mig och kolla på tv eller nåt, är sjuukt trött. CYA

Kommentarer
Postat av: erik

Sv: Det är bara att kämpa på =)

2008-10-15 @ 17:16:28
URL: http://seasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0