PALLAR INTE !

Jag har varit i skärholmen och letat efter jackor/ tjocktröjor. Eftersom jag inte har hittat nån jacka än som jag tycker är snygg köpte jag två tjocktröjor. Men asså det hela började ju me att vi gick in på carlings, där hitta jag en ganska snygg tröja me ett coolt tryck på ryggen, men det var bara det att den var stor, men det skiter väl jag igentligen i. iaf så bestämde vi oss för att gå och leta vidare och tänka på om jag ville ha den eller inte. Och asså ni anar inte hur jävla trött och lessen jag är, vet inte varför jag är ledsen är väl bara lite depp. Men iaf, så vi bestämde att vi skulle gå tillbaka så skulle jag prova den, och sen kunde jag inte bestämma mig för om jag ville ha den och så eftersom att jag är så in i helvete trött och lessen så började det komma tårar och det var fan inte kul. Min mascara, eyeliner och allt rann. det var inte så jättetrevligt men jag tog mig samman ( vem fan säger så ? xD )  och gick in i provrummet och tog bort det som hade runnit. Sen helt plötsligt så hade mamma köpt tröjan. så vi får se om jag behåller den, tror nog det iaf. Sen vare en kvart kvar tills dom stängde så vi gick ner till intersport, och där hitta jag en snygg adidas tröja som jag fick.  Och nu ska jag typ ta och kolla på idol, hoppas inte att nån av våra killar ( mina och mimmis )  robin eller johan åker ut (a)  



En bild från idag, kände mig ganska busig då (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0