PROVDAG

Godmorgon, nu är det torsdag fett skönt och vi slutar jättetidigt idag vilket är bra eftersom att då hinner jag och mimmi och simma tidigare. Och det är mycket skönare för då kommer man hem tidigare också. Idag har vi prov, om ungefär en timme och tio minuter. Usch va hemskt. Hoppas det går bra iaf, hahhaa. Igår kunde jag inte skriva nåt mer inlägg för mitt internet var jättesegt och dte hade tagit tio år. hahah jag ser nu att mina ögonfransar ser jätteroliga ut, haha så kan det gå. Nu måste jag dra och fixa lite saker, kanske hinner plugga liiite innan jag drar.  HA en superbra dag !



ändrade planer, ingen simning idag !

Kommentarer
Postat av: lena

ja-a oerhört bra!

2008-10-16 @ 09:05:09
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0