ROLIGT FRÅN TJUVLYSSNAT :

En tjej och en kille, båda ~16 år, sitter på bussterminalen. Tjejen tittar i killens mobil och skrattar till.
Tjej: Jävlar vilken ful kille, vem är det?
Kille: Det är min syster.


Ica Supermarket Råby, Västerås

En tant ~80 går fram till en tjej som står och plockar upp varor i en hylla.
Tanten (besvärat): VAR har ni ställt alla barnflingorna?
Tjejen: Ursäkta?
Damen: Ja, alla barnflingor! Var finns de?
Tjejen: De har jag aldrig hört talas om, jag tror inte vi har dem.
Tantens gubbe kommer fram till tjejen och viskar något. Tjejen ler, går mot flinghyllan och plockar ner ett Kellogs All Bran-paket.



Man ~40 (till annan man):
Oh, vad skönt det är att vara ledig! Igår sov jag till klockan elva, och det var fan inte igår man gjorde det!



Utanför nattklubben Ice, Stockholm

En kille lämnar fram sitt leg till dörrvakten.
Dörrvakten: Nej, det här går inte du är ju bara 17.
Killen: Va? Få se! Men åh, jag har visst tagit min tvillings leg. Han är tre år yngre än mig men vi ser likadana ut. Kan det inte gå ändå?

HAHAHA XD


Kommentarer
Postat av: bella

hellooooo

jag har köpt en varje år, men jag gillar rosa så varför inte hehe

2008-10-14 @ 19:55:10
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0