SJUK

Åhh, ska börja dagen från början, först vaknade jag alldeles försent. Vaknade fem över halv åtta och jag började tio över åtta. Fick kasta på mig kläderna och fixa mig jättefort. Sen kände jag att jag hade ont i magen, trodde det var för att jag var hungrig  så tog en macka. Sen fick jag skynda mig till skolan, och märker att jag fortfarande har  ont i magen. Så hade vi so, och vissa tillfällen kände jag att det gjorde sjuukt ont. Så när vi slutade sa jag åt lotta att jag gick hem, och nu sitter jag här. Har bytt kläder, eller iaf tröja till en som är lite stor och slapp. Myspys. Kom på att vi har svenska nu, fan. Jag behöver ju verkligen skynda mig med min novell, men nu är det lite svårt eftersom att jag inte hann få papprena från felicia. Menmen, tänker iaf inte göra nåt skolarbete så länge jag har ont i magen, så är det bara! Jag har verkligen jobbat hårt ända sen skolan började och jag tycker att jag förtjänar ta det lugnt, även ifall om det är ganska självklart eftersomatt jag är sjuk. Det är egentligen sjuukt tråkigt. Men nu tänkte jag gå och lägga mig eller typ kolla på tv. Skriver nog senare, heddo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0