SKOLAN IDAG:

I skolan idag hade vi ju först idrott. Det var ganska kul för vi lekte lekar. Först körde vi pepparkaks kull, haha fast några ramlade för att det var så halt i gräset. Efter det körde vi burken, det var ganska kul fast sen tröttnade vi och bestämde att vi skulle köra vinken, fast det var inte alls kul för det fanns typ inga gömställen förutom träden och då hittade dom en på en gång. Och det sista vi gjorde var spökboll, det var inte heller så speciellt kul att göra ute. Sen fick vi sluta tidigare på idrotten så vi hade längre tid på oss att byta om och så. Sen hade vi svenska, då tänkte jag fråga jöran om min recension var bättre den här gången, fast idag hade vi vikare så jag får göra det på måndag. Sen hade vi språk, det var lite tråk, haha. Jag hitta en bert bok som jag läste i. Efter det hade vi lunch, kebab gryta me ris. Jag tycker ju inte om kebab så jag tog bara ris och såndär sås i grytan. Sen gick vi ner till caféterian, haha och jag och johanna vann på singstar en gång för första gången. Vi sjunger ju sååå bra ! Hahaha inte x)  Men det är ganska kul och det är typ bara våran klass där då. Sen gick vi upp och satte oss i rasthallen, och då kommer det typ nån snubbe och börjar skrika som fan, sen säger han typ ; alla som inte vill ha skolk kommer till klassrummet nu, för då hade vi tydligen börjat. Vi hade no labb och skulle göra ljus. det gick typ bra, sen fick vi behålla ljusen typ. Sen fick vi typ sluta när vi var klara så det var tjugo minuter kvar tills vi började så jag och johanna drog ner till caféterian igen en snabbis. Sen drog vi upp och då hade lina och reneé tänt ett ljus på en bänk så vi gick dit och så. Sen hade vi engelska och vi skulle typ skriva en uppsats om man nu kan kalla det för det. Vettefan om det gick bra men det får vi se. Sen typ när man var klar fick man gå och då kunde man fråga henne hur mycket vi fick på provet som gjorde för en vecka sen, jag fick g. Faan vad bra trodde liksom att jag skulle få IG för efter provet kom jag på massa saker som jag gjort fel på. Och hon sa till mig att hon tycker att jag kan så mycket mer. och det är ju bra :)  Nu är jag skiiit trött och tänker gå och lägga mig. Får se om jag somnar. Hahah hej då !

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: bara att slå på tvn runt 8 är det va? så kommer idol upp ;)

2008-10-17 @ 15:48:10
URL: http://lisawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0