SÖNDAG

Hihi okej ärligt talat bryr jag mig jättemycket om dig daniel (a)  liksom tycker ju att du verkar jättetrevlig. Och dessutom har jag lite brist på vad jag ska skriva, men känn dig hedrad ! :) Men asså som jag sa så vet jag att det är fel att skriva skit god mat men jag gör det ändå för det är ju lite kul med särskrivningar. Men såklart så skriver jag ju inte fel när jag gör något svenska arbete som ska lämnas in om det är det du tror så du kan vara lugn, hiihih :) Kul att du bryr dig om mig sötnos !   Men om du vill så får du jättegärna lära mig skriva bokrecensioner och sånt för det är jag verkligen inte bra på :O

Idag ska jag och mimmi dra till stan, vi ska leta efter tröjor. Eller leta, vi ska köpa. Men visst fan! xD haha man har ju ställt om klockan.. jag som fick för mig att klockan var typ tjugo i tolv, hahaha lyckat. Ajaa då kan man ju ta det lugnt lite, fast dom öppnar väl typ elva? eller öppnar dom tolv ?  :S  dom stänger väl iaf typ runt tre. Så vi har ju inte så jättelång tid på oss. Jag är typ skittrött   (rätt va ? (: ) fast somna rätt tidigt igår, typ runt två. Men somsagt, när jag vaknade så trodde ju jag att klockan var elva men ack så fel jag hade. Hahah aja men nu ska jag faktiskt dra och fixa mig, Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: =)

Det kan jag väl hjälpa till med, vad undrar du över?

Peace out.

2008-10-26 @ 12:44:40
Postat av: reneé

bella, vad är det här för en 14åring som kan massa ord som mer än hälften av 14åringar inte kan? xD

2008-10-27 @ 21:48:56
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0