S.O.S FAMILJ & DESPERATE HOUSEWIFES !

Asså omg !  Nån som har sett på s.o.s familj ? Asså shit palla dampa så in i helvete?  Vem fan pallar hålla på sådär hela tiden ? Asso shit ..    Seriöst, okej man bråkar ibland men vem fan håller på sådär?  Menmen,  haha. Ganska idiotiskt att hålla på sådär egentligen, liksom man mår ju bara dålig av det själv.  Men iaf, sen när det är slut ska jag kolla på desperate housewifes, vem kan missa det? haha. Det är typ bäst !  Men åh, ni fattar inte hur jäkla jobbigt det är att plugga som in i helvete till engelskan, liksom det är typ 10000000 saker man ska kunna till provet, och jag kunde ju knappt hälften, så hur fan ska jag hinna lära mig allt annat på två dagar?  Buhuu..  men iaf, nu ska jag dra igen, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0