SPANSKA VÅFFLOR <33

Idag var ju jag på marknad shiten, vi orkade inte va där så länge men men.  Först så hitta jag ett par lovika-vantar som jag köpte, inte för att jag behöver har redan massa vantar men dom är inte lika varma som dom som jag köpte idag. Sen var ju jag typ skit hungrig eftersom att jag inte hade ätit nåt, och dom andra hade ätit korv direkt när vi kom dit, så gick vi till ett ställe där dom hade våfflor. Men inga vanliga våfflor inte utan belgiska och spanska. Skillnaden mellan vanliga och belgiska är att dom belgiska är mycket tjockare. Skillnaden mellan vanliga och spanska är att spanska är som pinnar typ. Och jag tyckte att dom spanska såg godast ut och med socker på, så det tog jag. Och vet ni hur jävla gott det var?   SJUUKT GOTT!  Fast man fick jättemånga och orkade typ bara hälften. Dom smakade typ som munkar me socker på, haha.  Sjuukt gott !  Sen gick vi runt lite och sen bestämde vi oss för att åka hem så jag gick och köpte remmar,  också sjukt goda !   Iaf sen skulle vi typ åka och äta mat, haha men jag var ju typ proppmätt så jag tog bara en förrätt. Och sen kom jag hem då kollade jag på film. Och nu vet jag inte vad jag ska göra men nåt blire väl. CIAO !

Kommentarer
Postat av: Sandie

Naw! Gött med våfflor och lovika vantar ;D Jag vill också ha

2008-10-11 @ 19:11:05
URL: http://pappersprinsessan.blogg.se/
Postat av: renee

vad är lovika vantar ;S

2008-10-11 @ 22:18:21
Postat av: renee

nu vet jag xD

2008-10-11 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0