SYSKON KÄRLEK

Åh, jag har läst ut en bok nu som heter syskon kärlek, har läst i en timme bara för att få veta slutet !  Och jag började gråta, haha. Som sandra sa att hon hade gjort och jag förstår varför !   Eller asså gråta och gråta, det kom tårar typ. Asså måste säga att det här är nog den bästa boken jag har läst, tror jag iaf ! Helt underbar bok. Okej i början tänkte jag typ usch fyfan vad äcklig! För det är så att det är en tjej och en kille som är syskon. Och dom är kära i varandra, och dom har sex och sådär, visst det är jäkligt äckligt om man tänker på att dom är syskon. Men enligt mig så vare typ som att dom inte alls var syskon och sådär. Och när man liksom fattar hur mycket dom älskar varandra, så liksom jaa. vet inte vad jag ska säga. Tycker det är jävligt dåligt att dom var syskon! det är väl typ det jag kan säga. Och jag rekommenderar verkligen den boken ! Haha, fast skulle jag höra i verkligheten att två syskon var kära i varandra ochsådär, då skulle jag fan spy !

Kommentarer
Postat av: räänäääää

GE DEN TILL MIG NU, DET ÄR MIN TUR ATT LÄSA! ;D

2008-10-08 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0