TISDAAG

åhh , ni fattar inte hur jävla trött jag är!  Asså skulle fan kunna gå och sova nuu !   Asså shit, hatar att va  så här jävla trött, speciellt imorse när jag vakna, asså jag kan ju inte ens sminka mig när jag är trött, tårarna bara rinner och rinner. Usch och fy.  Menmen, och sen vare bara att pallra sig iväg till skolan, kunde inte skriva nåt inlägg imorse för att mitt antivirus skydd hade gått ut ( haha och nej då menar jag inte ut genom dörren ) så jag visste inte om det var så smart att dra ut på internet. Men nu har jag fixat det så nu äre bara att tuta och köra.  Iaf, idag hade vi ett oförberätt matte prov, asso omaajgaad. Liksom, när vi satt där så sa hon bah ; ja ni behöver inte matteböckerna idag, vi ska ha ett test och den här gången kommer det betygsättas, jippie liksom ?  Haha men det gick väl helt okej får jag hoppas. Sen hade vi skiit äcklig lunch idag, så gick och köpte en macka i caféterian. Haha smart att bara käka en liten fjuttig macka när man ska dra och simma nåra timmar efter skolan. men iaf, sen så spelade jag biljard, först gick det inte så jättebra och andra gången vann jag ,men det var johannas fel.  Och sen äre bara massa tråk i skolan, sen drog ju jag och mimmi och simmade, och gissa vem som  också var och simmade?  Pedofilen, okej tror inte jag har berättat om honom eftersom att vi inte var och simma förra veckan. Men så här var det, andra gången vi var och simmade, så kollade vi ganska mycket på dom som gymmade. Och då vare nån där som vinka till oss och då äre väl klart man vinkar tillbaka?  Iaf, sen typ en vecka senare ellr nåt sånt, så kommer han och badar  ?   och liksom, han kolla på oss heeela tiden. Sen förföljde han oss typ där i bassängen också.  Asså så jääävla äcklig !!!  Sen idag så var han också där, asså usch vi hatar verkligen honom. Tur att vi hade simmat klart då och att vi ändå typ skulle dra. Så sen drog vi och duschade, klädde på oss, och sånt där. Sen vart jag så jäävla sugen på en coca cola, så jag gick och köpte en. Och ni ska bara veta hur jävla gott det var! Mmh !  Sen gick vi och satte oss och väntade på bussen, då kom jakob men han hälsade inte. Då blev jag ledsen, hahah inte.  Sen kom jag hem och då käka jag två varma mackor. Det var gott, och gissa om jag var hungrig ?

Iaf, tills imorgon har jag hk läxa( hemkunskaps läxa ) och sen på fredag har vi engelska prov. Sen nästa vecka har vi so prov, och veckan efter det ska vi lämna in bokrecension på en bok vi har läst ( deckare) och en deckarnovell. Och vi ska också skriva en uppsats på engelska.  Ajj ajj, hur ska detta gå ?   Ajja nu måste jag göra min skit hk läxa. BAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0