TJENARE !

Imorse pallade jag inte sätta på datorn så har inte skrivit nåt på ett tag. Iaf, imorse hade vi hemkunskap och vi bakade bullar som bleeev så jävla goda, såå bbelicious, hahaha. men det var typ sämstaste saken, vi fick bara äta fyra av bullarna och vi gjorde åtta var, och ville man ha mer fick man köpa dom för två kronor, snålt eller vad ? Asså så jävla dåligt. Och sen efter det hade vi lunch, maten var ju inte så god precis så det var bra att vi hade bullarna. Sen hade vi jätte många tråkiga lektioner som jag inte tänker lägga ner tid att skriva om. Vi sluta typ fett sent och när jag gick hem regnade det som fan, så man blev ju väldigt blöt. Så när jag kom hem bytte jag till andra kläder.  och snart ska jag dra och hjälpa till med maten så hörs vi senare, TJING !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0