TORSDAG

Jahaa, nu äre torsdag. Det betyder att det är fredag imorgon och då ska vi springa messvarvet på tid. Ska göra mitt bästa då har jag bestämt. Men det skriver jag mer om i morgon. Idag är jag jävligt trött, inget ovanligt men ändå. Känns som att jag bara vill stanna hemma. vet inte varför, och liksom vi slutar ju fett tidigt idag. i vanliga fall brukar vi sluta innan två nångång, idag kommer vi sluta typ tio över ett eller nåt sånt tror jag ;)  och då ska jag och mimmi dra och simma. Hoppas att det inte är så mycket folk på motionssimmen !  Asså jag börjar tro att jag gör fel när jag simmar, för när  jag har gjort 200m har jag  jätteont i armarna och benen. Skit skumt. Menmen, nu ska vi köra på att träna upp dom !  Nu måste jag dra och fixa mig, det här bloggandet har jag börjat köra som ett ''vaknaupp'' grej. Haha. Men men, nu måste jag dra om jag ska hinna fixa mig innan vi drar !  CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0