UT OCH GÅ ELLER INTE?

Hahaha asså så jävla typiskt, btw brorsan hade inte kommit hem, men iaf så satt jag och åt och tänkte; hmm vad ska jag göra sen ?  Jo jag ska nog gå ut och gå, en härlig promenad, är säkert kallt ute men det är bara att sätta på sig varma kläder, men vart ska jag gå ?  och då ,  typ en sekund efter; nejj jag ska nog inte gå utoch gå. Det finns ingen rolig väg och det är så mörkt och typ jättekallt. Inget POSITIVT TÄNKADE här inte.. Nääe, så vad ska jag hitta på istället då ? Har ju ingen lust att skriva recension eller nåt nu asså.  Men man kanske får ta och göra det ändå.  Nejj nu måste jag ta ett allvarligt tänkande med mig själv. Ska rabbla upp dom bra och dåliga sakerna med att gå ut och gå.

Bra saker;
1. Man känner sig piggare
2. Man har något att göra
3. Man rör på sig


Dåliga saker;
1. Jag är trött så jag orkar inte
2. Det är kallt ute och jobbigt att gå med värsta tjockkläderna
3. Man kan lägga sig och kolla på tv om man stannar hemma men inte om man är ute och går
4. Det finns ingen rolig väg att gå

Sen kommer jag säkert på nåt mer men orkar inte tänka så värst. Kan säga såhär, det ända som stoppar mig är att det inte finns någon  rolig väg. annars hade jag nog tamigfan gått och och joggat eller nåt. Men neeej. Tror nog jag får göra min jävla cepe recension istället. Eller vi får se. Kanske tar en kort promenad åtminstone. Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0