Vad ska man kolla på ikväll då ?

Åh gud vad jag hatar recensioner. usch usch usch, om jag fick bestämma skulle man inte behöva skriva recensioner och lämna in och få betyg på det? :S    Shit asso, men haha tack vare reneé fick jag värsta idén utan att hon vet om det. Hahhaa, men det är fucking  hemligt !  Reneé kanske fattar. Iaf, jag har sovit lite mera förut. Skönt. Får hoppas på att felicia loggar in på msn så jag kan få ett par saker av henne så jag kan skriva min novell. Snart bara en vecka kvar tills den ska lämnas in. uusch.  Oh fyfan, helt plötsligt känns det som att dt blev skit varm här inne. Ajja hur ser det ut ikväll då ?

19.00 - Christine
19.30 - Vänner
20.00 - Simpsons /  SOS Familj / Ugly Betty    ( vad ska jag kolla på ? :S )
20.30 - Family guy / SOS Familj / Ugly Betty   ( samma här ? :S )
21.00 Desperate housewives <33
22.00  Sova / Christine / Tila Tequila

Ah, vilka irlands problem man har ;)  Hahah menar såklart i-lands problem. Nån som kan hjälpa mig att bestämma?  Vad ska ni göra/ kolla på ikväll? Måste plugga till no:n imorgon, som det ser ut nu kommer jag att gå till skolan imorgon, känner mig bättre nu än förut.

Kommentarer
Postat av: JASMINE

Hejsan kikar in

2008-10-14 @ 18:16:40
URL: http://soleilsucre.blogg.se/
Postat av: Madde

SV: men precis, de är därför man vill ha de ;)

2008-10-14 @ 18:26:16
URL: http://manillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0