FRÅGA OM NI FÅR LÅNA MARCUS SKOR SÅ NI SLIPPER DRUNKNA !

Hahaha jag måste bara säga en sak, marcus har inga skor på fötterna, han har båtar.  Hahha asså seriöst ni ska se hans fötter, hellooo bigfoot!  Asså det är fett synd för mig, jag sitter brevid han på engelskan, fast iofs skulle det bli översvämmning här skulle jag ju inte  behöva simma, då har jag ju marcus skor.  Hahaha asså fan vad snäll jag är mot honom, mobbar honom vaarje dag, men hallå det var inte jag som knuffade bort min stol ? Hahahaha, han är inte smart han inte.

Iaf, idag kanske jag ska åka och köpa ny jacka, vi får se. Liksom det var ju sviiin kallt imorse. Inge kul.  Sen ska vi ju skriva deckarnoveller på svenskan och jag vette fan vad det ska handla om, hjäälp ?   och sen funderar jag på att klippa håret eller nåt, men jag vet inte huur ! :(  tips nån ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0