Fredag

Idag hade vi idrott på morgonen. Vi sprang mässvarvet och sedan lirade vi brännboll, asså roligaste när det kom en boll typ precis där Philip stod, jag bah; Aah phiiiiiliiip! Och typ sprang emot hnm, men han hann vända sig om och tog en lyra.  Sen så vann vi såklart (a)  hahah.  Sen typ hade vi svenska me våran roliga vikarie, olle !  Han har skit rolig bil xD   Iaf, sen så hade vi språk, lite småtråk sådär. Men vi fick sluta tjugo minuter tidigare för vi är så snälla (a)   och då skyndade jag och mimmi ner till caféterian för vi skulle snacka me migge om en sak, kan tyvärr inte berätta vad förräns om en vecka typ. Sen hade vi pratat me honom va vi tvugna att snacka me vaktis, men han hade lunch.  Sen så hade dom andra också slutat så vi drog och käka. Sen typ hiitta vi vaktis, och då sa han att vi skulle snacka me peter först ( rektorn)  och så snacka vi me han men han kunde typ inte säga nått...    Sen hade vi typ no-labb, och fick no partners..  jag fick va me vidar, yey !  NOT...    Hahah, men iaf sen så typ skulle vi göra nåt me cola och kol, och när vi hade hällt i kolet i colan så lyckades vidar hälla ut hela skiten.  Det kunde man ju fattat, hahahah :D   sen fick vi smaka på cola sakerna och det var inte gott..  Sen hade vi engelska sen sluta vi.  Då drog jag och johanna till farsta, skulle köpa poliströja, men hitta ingen.  Så får köpa det sen nån gång..   haha :D  Sen åkte vi hem och på bussen satt det skit roliga bäbisar, hahaha det var lite kuuuligt. Och sen om typ en vecka ska jag få en skraplott bara för aatt jag har svarat på några cepe frågor :D haha men nu ska jag ta och chilla lite.  CIAOO !

Ps. jag tänker inte snacka nå mer me philip !  Inte förrns han blir snäll!  HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0