GOD NATT

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig, tidigt för en gångs skull. haha nää då , men asså det är typ det man har helgerna till nu förtiden, att sova. Hinner ju inte sova så jättemycket på vardagarna. Fätt kefft säger jag bara. 

Åh nu har jag ganska så ont i halsen :O  Venne varför, hostar typ hela tiden också, menmen..  asso kolla, jag vill typ tona håret, men mitt hår är jätteslitet och allt sånt skit, så jag vet inte om jag ska göra det :S   Asså jag vill inte ha mitt hår som det är nu, så jag tänkte tona sen tänkte jag vänta typ ett år innan färga/tona igen. För jag kommer fan tappa håret om jag fortsätter tona/färga tre gånger minst om året. Asso det suger, just nu vill jag bara ha ett helt annat hår ! :(
Ska jag tona tycker ni ? Snälla svara..

Och nuu känner jag verkligen att jag behöver nya kläder, men jag lovar att mamma tycker att jag redan fått för mycket :O   Fattar inte varför har ju typ bara köpt ett klädesplagg. sen när jag säger att jag behöver klädre säger hon alltid ;  du har fått så mycket mer kläder än sebbe och blablabla, men hallå är det mitt fel att han inte vill ha kläder?  NEEJ.   Men jag har iaf fått nya skor, fast det var typ två eller tre veckor sen, och så ska jag snart få nån jacka som jag kan ha i vinter, tänker verkligen inte gå i min tunna i vinter igen, fast asså jag hade en vinterjacka men jag gillade inte den sen så jag gick me den tunna istället (a)  HAHAH x)   Den var mycket snyggare typ :)  Men aah, sen nån dag den här helgen ska jag ju köpa ny tröja,  haha eller tror det iaf x)  HAHAHA ,  kanske inte direkt värsta tröjan man gärna går runt med, vi får se ;)
Men  nu hade jag tänkt att  hoppa i säng, det är fätt kuul !   Och innan jag drar slänger jag in en låt här,
GODNATT!








HAHA FAN VAD JAG ÄLSKAR DOM!  Asså  dom är inte bögar på riktgit som man kanske fattar? :)  HAHA DOM ÄGER JU LÄTT ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dom är fett sköna! xD<3

2008-09-27 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0