JAG HATAR TE!

Asså egentligen hatar jag te !  Det är så hiimla äckligt, speciellt eftersmaken. men jag har lärt mig att tycka om vissa te smaker, speciellt en som vi hade hemma. jag är så glad att jag vågade smaka på den. så nu snart börjar idol (  2008 har jag vart idol tönt?  )   och till det ska jag ha te och en sån där delicatoboll, smaskigt värre !

Sen har jag ju typ engelska och no läxa att göra, har inte pallat göra det idag men eftersom att jag och mimmi inte ska dra och simma imorgon så har jag ju mer tid på mig då, om inte johanna är ledig ifrån träningen såklart så vi kan dra till stan, men har för mig att hon sa att hennes syrra skulle vara hemma och då betyder det träning för hennes del tror jag. Ajja, nu måste jag skynda mig att koka upp vatten och sånt skit, så man inte missar nånting i idol, haha. Men hare bra, får se om jag skriver mer innan jag går och lägger mig, blir väl en låt eller nåt iaf.  Püssar ! <3

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag som älskar te speciellt grönt!Kolla gärna in i min blogg, följ min flytt till Asien och hjälp mig med en modefråga:D

2008-09-29 @ 21:10:13
Postat av: queenpeach

och det var från mig det här ovan..

2008-09-29 @ 21:10:41
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0