MÄTT OCH BELÅTEN

Åh !  Fyfaan vad jag är mätt säger jag bara !   Så jävla gott.  Hahah det var mycket trevlig på restaurangen, väldigt god mat.  Asså när man åt så kände man ju typ hela tiden ;  jag måste ta mer, måste ta mer,   bara för att det fanns så himla mycket kött, och sen pommesfritsen var sjuukt god !  Sen var typ alla klara då vare bara min morbror som satt kvar och käka, hahah :D  det var lite kul. Sen var ju alla proppmätta, ja då ska vi ha efterrätt också, fick tobleronefondue, det är typ smällt toblerone och så har man jordgubbar, melon, ananas, maränger, marsmallows och banan som doppar i tobleronen.  SJUUKT GOTT !   Och så fick man glass till. Assåå trevlig kväll måste jag säga, även ifall man vart väldigt trött och mätt.  Fotade även lite, men alla bilder var dåliga, så tar den som vart bäst (  den vart tyvärr suddig... )





Jahaa vad ska man göra nu då ?  Antingen kolla på tv, dra ut eller dra och köpa choklad?  Haha vettefan om jag kommer orka men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0