URIN

Asså fyfan var typ med om världens äckligaste sak idag ! Först vare ju skola som vanligt, sen på syslöjden hade vi en  vikarie, hon var ju lite rolig...  hon sa typ ''gumman'' ''lilla hjärtat'' och såna saker till oss, sen när man sa, jag tror jag har gjort fel sa hon;  nä men du kan inte göra fel. Haha asså hon var ju lite kul..   Sen hade vi lunch och blablabla. sen engelska, och sen no. Och det var då det där äckliga kom in i bilden, vi håller på me kemi och det vi håller på me i kemin är kol. Och hon tog typ fram nånting som vi skulle få smaka på, så sa hon; ta kulan och lägg den längst bak på tungan. Så då gjorde typ alla det, men det smaka skiit äckligt så jag gick och spottade ut det, och då skulle hon typ va rolig och bah; ojj jag har gett er fel, det här är giftigt,  men sen sa hon att hon skämta. Så frågade hon om nån visste va det var, ingen visste ju. Och alla hade smakat, då säger hon; ni har smakat på urin.   Jag höll nästan på att spy för jag hade ju oxå den där äckliga jävla smaken i munnen, sen bah ; eller asså det är ju inte riktigt urin utan det är ett ämne som finns i urin, då vart man iaf lite lugnare, sen när vi sluta spraang jag nästan till skåpet och tog ett tuggumi, så jävla gross ( stavning? ) !   Iaf, sen hade vi matte sen sluta vi. Drog hem la mig på sängen och kolla på tv. och nu sitter jag här och käkar på en köttbulle :)    Haha, ska äta det till middag typ, och vi fick det i skolan idag, Yey. Menmen, ska dra typ. Heddooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0