Finns här..

Jag vet att det kan kännas svårt för dig.
Du vill inte att andra ska veta, det är om dig och ditt privata liv.
Det får inte komma ut, andra ska inte få se ner på dig.
Du mår dåligt men låter ingen hjälpa.
Du tror inte att någon bryr sig.
Du tror att alla kommer dra.
Du försöker men det hjälper ingenting till.
Inga vänner som stöttar.
Men det är fel, så jävla fel.
Det finns alltid nån, även fast man inte tror det.
Och tro mig, du kan lita på att jag är en av dom.
Skulle släppa allt för en stund och lyssna på hur du känner.
Skulle göra mitt bästa för att kunna hjälpa dig.

Men hur tror du att det ska gå när du inte ens vill ge mig chansen?
Inte ens låta mig få veta ett litet hum om vad det handlar om för att du är rädd att jag ska dra.
Jag har ju sagt till dig, och tro mig det är sant. Du kan berätta precis vad som helst, hur hemskt det än är.
Om du har gjort nåt som är fel och kunde förklara varför du gjorde det och om det var av rätt anledning skulle jag stötta dig till 100%. 

Ditt beteende som du har och att du vägrar berätta gör mig orolig. Jag är rädd för att jag är ovetande något som du mår dåligt av.
Efter allt; ge mig en, en bra anledning till att jag inte får veta och varför du inte vill berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0