INTE SÅ LYCKAT KANSKE..

På bilden idag va de lite kul, vi skulle typ måla av olika ställningar ochsådär, sen håltimme. Då drog jag och johanna till donken, käkade två cheeseburgare och jag orkade knappt den andra vart så jävla mätt haha. Och där inne va de äckligaste gubben. Jag hade fått min mat och johanna väntade på sin, sen frågar hon mig om jag kan fylla på läsk så länge då mumlar äckligaste gubben som typ hade snus under läppen som såg ut att vara en månad gammalt nånting men vi hör inte vad. Sen när jag ska gå och sätta mig igen säger han typ; vilken fin dag de e idag. och då låtsas jag inte höra för orkar inte me massa äckliga gubbar. Sen när vi skulle gå till bussen så satt han där ute och glodde på oss som fan, vilket jävla äckel asså! Sen köpte jag en glass men orkade typ bara halva så johanna fick den. Sen var det kabaré, den var inte så bra. En sak som gjorde den så tråkig var att hela tiden så var det nåra som kom in och dansade eller sjöng, okej det var modigt av dom att komma in och sjunga men vad hade det med det hela och göra? Man blev bara förvirrad och grymt uttråkad. Hade väldigt stor lust att gå ut därifrån menmen.

imorgon blire fett mys, då ska jag och tjejerna äta nåt gott och sen blire typ skräckfilms kväll haha. De blir najjs ;D Nu ska jag typ chillla galeet ;D PYSS OCH KRAAAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0