PAUS

Har typ haft värsta pausen på tre veckor eller nåt, men nu kanske jag är back! hur som helst så har jag haft det hur trevligt som helst! Har fyllt år och gjort av med pengar ! Haha, fast det känns inte som att jag har gjort det för har fortfarande massa pengar kvar. Men har lovat att jag inte ska göra av med så mycket pengar till just nu. Kanske köper lite kläder senare, typ mer sommarkläder. Men det är svårt när man har så mkt pengar! Jag vill t.ex. köpa ett par skor som e vita för de kan man ha till allt. Och sen har jag hittat en mobil som jag vill ha, den kostar typ 2 lax. Hahahha så då kan jag köpa två laxar och gå me dom till butiken och betala me det... eelller inte! Skulle vart lite skojj ändå. Liksom jag är inte en sån som bryr mig om vad jag har för mobil osv, men på  nåt sätt gillar jag den..

Men måste berätta lite om i fredags, jag mimmi och johanna var ute vid vatten typ och grillade. Det var hur mysigt som helst eftersom att det var rätt varmt också. så där var vi och grillade, åt mat, lyssnade på musik, pratade, hoppade runt, käkade lite myspys osv. sen helt plötsligt ser vi en snubbe som står typ på andra sidan på ett berg och kollar på oss så vi vinkar ju såklart till honom. han hette tydligen ola och var 17, perfeekt juue. Men vi såg inte hur han såg ut eller nåt, trååkigt. 

Idag var jag på hälsoundersökning och det gick fett bra :D hade bra syn, min rygg var bra, min längd och vikt var bra så jag är nöjd, hahha. imorgon är det kabaré eller vafan det heter. Och det suger för då får vi korv på gården, USCH HATA KOOORV!  Men jag är smart, ska ta me mig pengar och köpa glass i stora lass. Haha kanske inte men ändå.
Sen imorgon har vi matteprov, och jag  lovar, ddet kommer gå helt åt helvete! Kan inte ett piss, fattar nada och jag vet inte vad. BUHUU. och min b.rektor tycker att jag ska räkna matte på fritiden, NOO WAY!  Ayyah, sen äre ju bara torsdagen kvar och den är kort och sen är det leedigt! och sen två veckors prao, det ska bli najjs ;D

Nu ska jag typ göra nåt annat, senare blire desperate housewives me lite ostar! :)

bild från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0