Snacka om en underbar dag..

Gick upp i morse, trött som vanligt ofc..   menmen, vad gör man inte för skolan? Haha lol :D
Hade gympa på morgonen med en vikarie som knappast är bra, men vi klarade igenom oss lektionen, eller aah, jag himan och johanna gick till omklädningsrummet 20 minuter innan vi slutade typ, ofta vi orkade sitta där inne och inte göra ett piss? NO WAY !   Sen hade vi svenska, en lektion på en timme och tjugo minuter känns ju inte riktigt så där super kul med tanke på att jag hade glömt min bok hemma och var tvungen att läsa en annan, men icke. Vi skulle ha en tävling som gick ut på att vi skulle svara på frågor om påsken, sen vare två pris ett första pris och ett andra pris. Men jag och johanna vann tyvärr inte tack vare att vi hade skrivit soptunna på frågan; Vad skjuter man på påsk för att skrämma bort påskkärringarna?  Lite reetard sådär. Men alla fick ändå en varsin kola. Sen fick vi även tillbaka våra so prov som vi gjorde för typ över ett halvår sen, VG+ på den va :D  Såå happy.

Sen typ efter lunchen när vi skulle ha no, så fick man gå om man var klar. Så jag lämnade in mitt arbete och gick. Vi visste inte vad vi skulle göra för det var liksom en timme kvar tills nästa lektion, så jag och några drog till en kiosk och jag köpte min första glass för i år ! Asså, här hemma i sverige och utomhus dåra. Så det är naajs.
Kom hem för typ en och en halvtimme sen. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men ikväll blire grillat iaf! MUMS. -Det har jag faktiskt inte heller ätit här hemma i sverige i år än. Och nu är det påsklov! Snacka om underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0