VÅR ! <3

Åh, så jävla härligt det är just nu! Man kan praktiskt taget säga att nu är det vår? Värmen är på g, vissa blommor börjar blomma, det är ljusare ute vilket leder till att man känner sig så glad ! Allt är så underbart! Många förälskerser, sköna lov. Min födelsedag, haha. Imorgon är det bara två veckor kvar. Nice. Fattar inte hur man kan gå och längta så förbaskat länge efter en dag t.ex  som går över jättefort. Sen typ när dagen väl är igång är det inte lika kul och spännande längre. Menmen. 

Nu till en annan sak, jag har verkligen överträffat mig själv. Gick till skolan idag - UTAN mascara, UTAN kajal och sånt där, det enda jag hade va lite foundation typ för att täcka vissa saker. Skönt att va utan smink i en dag faktiskt, kommer förmodligen inte bli en vana. Idag hade vi redovisning och sånt på no:n. Haha, jag och mimmi hade ju fixat en reklam video så fin så fin. Lite pinsamt men vet egentligen inte varför. Det bjuder vi på liksom :)
Sen till lunch påskbord, var rätt gott faktiskt (haha skolmaten var god för en gångs skull.. typ:P ) åt köttbullar, lax, potatis, lite kyckling. Det både mättade och var gött.



Well, nu längtar jag till sommaren så jävla mycket! Kan inte ens beskriva hur mycket!  Meen, nu ska jag spräcka mina drömmar lite här nu va, ska på utvecklingssamtal senare idag och måste bli klar med mitt no arbete. Vi höres !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0