KENNY BEGINS

Har precis kollat på kenny begins. Jag trodde faktiskt att den skulle vara ganska dålig men den var helt okej. Kanske ingen film som man vill kolla på flera gånger men aa, en gång sådär funkar ju ;)




Annars har jag inte gjort så speciellt mkt idag faktiskt, vaknade runt tolv-halv ett och sen har jag halvsovit lite grann, hehe. Imorgon vet jag inte vad som händer, meningen var att jag mimmi johanna och nån till skulle gå till grönan imorgon eller på torsdag men det verkar som att johanna kanske inte kan då.. :S hm.. jag måste till grönan i år thats it! Sen funtar jag på att dra till uppsala på lördag, ska bara prata me några där typ innan och så ;D Men aah.. vi får se hur de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0