LITE MER ÄN EN VECKA KVAR..

tills skolan börjar! Usch fy helvete vad tråkigt! menmen, den här veckan känns de som att jag har haft fullt upp nästan hela tiden, inte hela tiden men nästan. Johanna kom hem så jag och mimmi åkte för att hälsa på henne, slutade med att vi åkte hem och hämtade saker och min dator och åkte hem till johanna igen för att sova där. När vi kom hem till henne kollade vi på another gay movie, har sett den förut så den börjar bli väldigt tråkig nu. Iaf så var den slut runt tre, då satte jag mig vid datorn och typ spelade? helt plötsligt var den efter fyra och vi var typ inte trötta alls. Jag var hungrig så vi gick och gjorde mackor, sen gjorde johanna cappucinos till oss, sen var klockan runt fem och jag och johanna var fortfarande pigga så vi tänkte tyyp dra ut, men mimmi var trött så hon stannade hemma och jag och johanna drog och lirade lite basket m.m.   Sen drog vi hem runt sex och då sov mimmi , då kollade vi på ice age 3 och sen vare bara att vänta på att timmarna skulle gå. Var hur trött som helst! Halv sov lite till och från under en timme vid tolv. Sen gjorde vi inte så mkt den dagen. När jag kom hem slocknade jag nästan på en gång, sov typ två timmar och vaknade och satte mig vid datorn. Dagen efter det åkte jag och johanna till skansen, de var mysigt. När vi var klara där gick vi runt lite på djurgården innan vi åkte hem.

På kvällen då så gick vi på bio och då kom även mimmi, vi såg fighting den var riktigt bra, och channing tatum e ju me i den <33  hehe, sen drog jag och johanna hem till henne och sov. Sen igår åkte hon jag och mimmi till farsta och stan, har äntligen köpt min efterlängtade kjoool. MASSA KÄRLEK <3   Okejj de här vart ett lite långt inlägg men kände att jag var tvungen att uppdatera liiite :)


Här e min nya kjol, btw så har jag copyright på den så om någon köper den, då jävlar :O! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0