STAN

Idag var man i stan och träffade forsse, trevligt trevligt, efter två års snackande på msn haha. Vi möttes i t-centralen, hittade först honom inte men sen va han typ bakom mig.. haha. Sen gick vi mot drottninggatan och typ gick runt i gamla stan. Sen så är forsse översocial och hälsar på allt och alla (inte riktigt men nästan så) så när han hälsade på en snubbe som hade mikrofon frågade snubben om vi ville va me i tv, och då sa forsse ja, så då gick vi och ställde oss på ett ställde och så filmade dom oss och frågade frågor, första frågan svarade jag snabbt nej på, och sen blev de tyst och då började forsse prata om kina och jag vet inte vad.. hur som helst så stod jag typ bara där och såg dum ut medans forsse lekte smart.. jaja kommer säkert ändå missa programmet haha.  Men aah, nu har jag fått digitalbox på mitt rum så jag kan se 500 kanaler.. kanske inte riktigt men aja hahaha :D men nu ska jag brusha mina tänder hahah. Byes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0