ALDRIG VART SÅ GLAD..

Hellu ! Vet inte vad som hände med inlägget igår, eller jo hade ju tydligen råkat publicera två stycken, så kan det gå.
Nu har jag äntligen satt foten i röven ( säger man så? xD ) och lagt in bilderna från ''festen'' i skolan !



Här hade vi då haft så tråkigt så vi knöt fast oss i ett rött band, tjohoo!

Appropå rött, aldrig vart så glad i hela mitt liv över att få mens ! Okej, låter väl inte så speciellt trevligt men så äre, för nu vet jag att jag slipper det när vi är i teneriffa. Visste att jag skulle få den antingen i mitten på veckan eller i slutet, och det vart väl typ mitten? Jag brukar alltid bara ha mens i ca en vecka, så det är bra, för då har jag två/tre dagar extra nu! Woow, intressant inlägg. Ska fan försöka få mamma eller kenta åka me mig och handla, för jag vill ha klubbor! Får fan abstinens här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0