BARA EN VECKA KVAR

Åh, fan vad det har snöat och skit. Usch. Hoppas att det håller sig eller också är riktigt jävla kallt här om en vecka och hela den veckan (då skolan börjar igen för dom flesta), då jag och mimmi ligger i värmen och solar och njuter. Haha tror att dom flesta är jävligt trötta på oss nu, som vi tjatar coh skryter om det. haha. Iaf, igår kom mimmi och hennes föräldrar hit och sen stannade hon kvar här, vi åt kina mat, vart lite besvikna för kycklingen smakade verkligen konstigt. Iaf, vi kollade på another gay movie och törnrosa (a)  haha, vi ÄR barnsliga.

Känns som att jag har jättemycket att göra den här veckan, måste packa, ska åka och köpa smink, en bh och minneskort. Juste ska också köpa underdelar till mina bikinsar. När jag beställde från hm var jag inte så smart för jag fick för mig att underdelen kom me,men det gjorde dom ju inte. Sen när jag gick in på deras hemsida såg jag u att man köpte dom styck.. Sen ska vi åka och växla pengar. Packa, måste sy upp en klänning, måste plugga till engelska provet som vi har efter vi har vart lediga och måste räkna lite matte osv..

Fast nu känner jag att jag är skiiit hungrig så jag ska ta och käka nått, pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0