Fan vad tiden går fort all the time...

Tjenis penis ! Igår så var jag jättetrött redan vid nio, så jag gick och la mig typ vid tio. Men jag kunde inte somna! Så jag hade teven på och kollade lite, försökte sova, kollade lite på tv, försökte sova, kollade lite på tv osv. Så höll det på jättelänge. Men jag somnade tillslut vid halv ett eller nåt sånt. Shit asså, det är säkert så för att vi ska åka imorgon. Och när kommer jag somna ikväll då? Det lär ju vara ännu värre, och ikväll kommer ju mimmi vara här också, haha vi ska typ kolla på film och sen får vi väl försöka gå och lägga oss rätt tidigt. Sen åker vi typ kvart över sex imorgon. Så vi får väl gå upp lite efter fem eller nåt, beror på hur mycket tid vi vill ha på oss för att fixa oss.

Men hur som, Jag har duschat och sådär, har också packat, men det sista får man ju lägga ner imorgon, behöver också dock låna lite plats i mammas eller kentas väska för min är full. Och det är ju inte så konstigt. Min väska är rätt liten (a)  Fast jag är ändå rätt glad, har bara packat typ tio kilo :D
Sen kom jag på också att storstäda behöver jag ju inte alls göra, gjorde det för en vecka sen så det behövdes typ bara dammsugas av. Och det är gjort. Så man kan väl säga att jag typ är klar ? Mjoo nästan dåå. Börjar nästan få lite ''resfeber'' tror jag. Haha, tycker det låter så fult att säga så. Menmen. Känns bara lite pirrigt. Tycker det är jättehemskt typ dagen innan man ska åka, oroar mig alltid för flygplanet...  men nu ska vi tänka positivt hära. Hahaha.

Jag trodde däremot aldrig att jag, JAG, skulle gå och lägga mig såtidigt som jag har gjort den här veckan ? Och sen gå upp tidigt också ! Haha, första gången i historien. På loven brukar jag ALLTID vara uppe till minst två. Sen sover jag alltid till minst elva. Så jaa, det är nåt fel på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0