FREDAG

Happ, nu åker vi om två dagar. Åker tidigt på söndag morgon. Planet skulle väl lyfta typ vid nio. Haha, min och mimmis frukost kommer va bäst x)  NOOT. Mackor med coca cola. Hahaa, men det ska bli jäävligt skönt att få komma bort härifrån faktiskt. Minns att vi sa förra året att vi skulle ta typ 10 dagar eller två veckor, varför gjorde vi inte det? :O  ajja, en vecka blir ju också bra!

Idag har jag kommit på två saker,

1. Jag har helt glömt bort att plugga till ett engelska prov.

2. Jag har också helt glömt bort att jag skulle sy upp ärmarna på en klänning. Får väl göra det om ett litet tag.

Imorgon känns det som att det kommer blii skiiit stressigt. För jag måste packa och sen kolla hur mycket det väger, sen måste jag städa mitt rum. Asså inte bara plocka bort lite skräp utan ska damma, dammsuga, skura och jaa, sånt typ. Sen måste jag se till att jag och mimmi har filmer att kolla på på kvällen. Det var bestämt att vi skulle åka och handla det sista imorgon också, typ tidning till planet, tuggummin och typ frukost till på söndag. Men vi gjorde det idag och det var nog fan bra.

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 13:45:17
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0