MAN LÄR SIG ALDRIG

Så sant, asså jag säger hela tiden, nu ska jag skärpa mig och såvidare, men det funkar typ aldrig. Men man ska ju inte blogga för bloggandets skull utan för att man tycker att det är kul och vill dela med sig av saker som har hänt och tankar och sånt. Och jaa, senaste veckan har jag väl inte vart på humör så då blir det liksom inget. Men nu så, förhoppningsvis. I fredags vare ''fest'' i skolan. Jag och mimmi gick för vi hade ändå inget bättre för oss, haha. När vi var där hängde vi mest med sandra,erika, mikaela och annika, sen lite med reneé hanna och lina, och lite med karl och philip. Först så fick vi dricka och en liten påsechips så vi gick till ett bord och satte oss och snackade och fotade lite. Sen hände det lite andra saker. Men det var väldigt rolig och trevlig kväll. Sen i lördags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde. Inte igår heller för den delen. Sen idag vare dags för skola igen, usch och fy, men det känns som att den här veckan kommer gå jäääkligt fort. Om man är smart så kan man ju tänka att imorgon är det tisdag, sen är det onsdag, och då har man ju typ klarat sig igenom halva skolveckan, efter är det bara torsda g och sen är det fredag! Sen går alltid helgerna extremt fort, man hinner typ ingenting känns det som. Sen är det sportlov och efter det åker jag och mimmi till teneriffa, ni ska bara veta hur mycket jag längtar !

Kom precis på en sak som jag saknar jävligt mycket, kolla när jag var liten och brukade åka hem till pappa varannan helg, så hade han böcker, asså nu kommer jag inte ihåg vad dom hette eller handlade om, men dom kunde jag läsa om och om igen ( det var alltså när jag hade lärt mig läsa), och dom böckerna saknar jag faktiskt. Assådet var såna här barnböcker med bilder i, mycket trevligt ! Kommer ihåg att jag lärde mig läsa ganska tidigt, tjuvlyssnade och kollade på min brorsas böcker när han skulle börja lära sig läsa, och då lärde jag mig typ samtidigt, lite smålyxigt sådär ;)

Men nu ska jag gå och försöka plugga till lilla no provet på onsdag, måste få vg! - Juste, vi fick tillbaka våra no prov om sex och samlevnad förra veckan, gissa vem som fick vg? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0