NU SKA JAG SKÄRPA MIG LITE..

Nu har det gått en vecka ( om inte mer ) utan att jag har bloggat,men det har liksom inte funnits någon ork. Men nu kan jag ju försöka sammanfatta allt lite grann, hoppas att det inte blir för långt x)..

SÖNDAG - Filmkväll me mimmi och johanna men johanna kunde inte, så jag och mimmi köpte godis och sånt och drog sen hem till mig och kollade på lite olika skräckfilmer, men vi satte på en komedi innan vi skulle gå och lägga oss annars hade vi aldrig somnat, hah!

MÅNDAG - Studiedag, jag och mimmi fortsatte att kolla på filmer heela långa dagen, även mysteriet på greveholm lyckades vi titta på alla avsnitt -> på youtube, haha.

TISDAG - Skola igen..  fast vi slapp sista engelska lektionen för vi kollade på nån friends grej i matsalen. Jag och himan försökte iaf hålla oss för skratt dåra, haha emn den där snubben var ltie rolig x)

ONSDAG - Kommer inte ihåg vad som hände då, förutom att min int var inställd så jag slapp sitta där själv, mimmi var sjuk.

TORSDAG - Kommer inte ihåg ett piss här heller, eller jo ! Lotta var sjuk så vi skulle ha vikarie men han var jättesen så dom flesta slapp so läxan, hahah not !

FREDAG - Styrketräning på gympan (ger järnet, hahhaha ! ), vikarien för lotta igen. Haha han var ganska rolig, fast jag tror inte riktigt att han tyckte om mig så mycket, för jag vägrade att läsa, usch så tråkigt. Men sen så fick jag iaf honom att sjunga fast då hade typ hela klassen gått, men han sjöng riktigt bra så han lovade mig att han skulle söka till idol för då skulle jag heja på honom. Haha, senare när vi skulle ha engelska och vi inte fick gå in än var våran so dörr öppen så vi gick in, ''åhnej ! inte dom igen'' kan jag loova att han tänkte då . haha. Men aah sen snacka vi lite me han. Sen kom mamma och kenta och hämtade mig, dom skulle åka och handla för jag orkade inte gå hem med min väska med gympakläderna i och sådär så jag hängde på. Kommer inte ihåg vad som hände sen x)

LÖRDAG - Bakade med mamma, eller det var mest mamma som bakade för jag  orkade typ inte.. hah. Sen på kvällen vare mening att vi skulle ha filmkväll hos johanna, men jag var fattig som en lus, så jag skulle fråga mamma om jag fick låna lite mer pengar av henne, och då frågar ju hon såklart till vad ( hehehe *ängel* ) men då berättade jag att vi skulle ha filmkväll och då sa hon att vi skulle bort till några och äta, så ah, ingen filmkväll för min del, men kom hem typ halv tolv och då hade jag kollat på film hemma hos dom med en tjej som jag kände när jag var liten ( deras dotter då om man inte fattade det) och typ några kompisar till henne. Haha så det blev ju filmkväll för mig ändå, fast det var mest prat och sånt där, fett roliga människor !

Jaa och nu kan jag ju berätta vad som händer idag?  Har precis ätit frukost, och idag ska jag bland annat sy en klännings axelband, för dom är lite stoora. Sen tror jag inte att jag har nåt annat speciellt som jag ska göra idag. Men ajja, vi kanske hörs senare, lovar inget, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0