allt flyter pååå

jaa, allt flyter på som sagt. Ehm idag var jag i stan med johanna, kanske inte var så jättekul för henne eftersom att jag kände mig trött och hängig. Meen, så fort jag fick lite käk i mig så kände jag mig faktiskt lite piggare, men då hade ju hon typ redan kollat i alla butiker. Jag hade ju inte med mig några pengar eftersom att jag bara skulle köpa mat i stan, har redan gjort av med massor och ska köpa mer så småningom, men hur som helst så hittade ju jag då en kortärmad tröja på monki som jag tyckte var lite söt. Den kostade 100 kronor men det var 50% rabatt på den så den kostade bara 50 kronor, så då fick jag låna lite pengar av johanna. Så allt löste sig. Sen höll ju jag på att bli överkörd av en buss i högdalen haha, jaa man får ju passa sig och kolla sig noga omkring. Men nu är jag sugen på nått gott så jag ska ta och käka lite is, det är faktiskt ganska gott och defenitivt supernyttigt ! jättebra att ta fram och stoppa i käften när man är sugen på nått gott ;) billigt och bra ! 


Jag och johanna i monkis provrum ( läskigt många speglar var det där inne! )


Min tröja typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0